FIZIKALNA TERAPIJA

Opremljeni smo najmodernijim uređajima i koristimo najnovije metode rada. Naš tim se sastoji od visokoeduciranih fizioterapeuta i liječnika specijalista.

VIŠE
Vrhunske referenceDJELATNOSTI

OTORINOLARINGOLOGIJA

Uz specijalističke preglede možete obaviti pregled sluha tonalnom audiometrijom slušalicama u “tihoj sob“. Ispituje se zračna i koštana provodljivost. Ispitivanje se provodi na nekoliko frekvencija, od niskih do visokih tonova. Dobivene točke se spajaju i tako se dobiva grafički prikaz praga sluha - audiogram.

AMBULANTA ZA BOLESTI ŠTITNJAČE

Štitnjača je endokrina žlijezda koja šalje hormone u krvotok i regulira razne tjelesne funkcije. Najčešće bolesti štitnjače su eutireoidna bolest, Hashimotov tireoiditis, hipertireoza supklinička hipertireoza, hipotireoza, subklinička hipotireoza, limfocitni tireoiditis.

ESTETSKA MEDICINA

Za sve navedene usluge nudimo besplatne konzultacije gdje sukladno budžetu i željama klijenta liječnica kreira shemu i pokazuje moguće rezultate tretmana.

PEDIJATRIJA

Kod nas možete obaviti specijalističke preglede pedijatra kardiologa s UZV srca, endokrinologa i dijabetologa, pedijatra nefrologa, pedijatra pulmologa, pedijatra gastroenterologa s UZV abdomena, pregled dječjeg kirurga

GINEKOLOGIJA

Kod nas možete obaviti ginekološke preglede s UZV-om, te napraviti PAPA test i vaginalni ultrazvuk kao dopunu. Redoviti ginekološki pregled potrebno je napraviti jednom godišnje.

UROLOGIJA

Urološki pregled obavlja liječnik internist sa specijalizacijom iz urologije. Pregled se temelji na uzimanju anamneze, prikupljanju informacija o urološkim oboljenjima u obitelji, popisom dosadašnjih lijekova i prijašnjih oboljenja.

DERMATOLOGIJA

Dermatološke preglede obavlja specijalist dermatologije i venerologije. Kod nas to je dr. Damir Pezelj. Uključuje pregled kože cijelog tijela, vidljivih sluznica, vlasišta i noktiju.

GASTROENTEROLOGIJA

Gastroenterologija je dio interne medicine koji se bavi bolestima donjeg dijela probavnog sustava koji čine jednjak, želudac, dvanajesnik, debelo i tanko crijevo, crijeva, jetra, žučnjak, žučovodi i gušterača.

KARDIOLOGIJA

Bolesti srca i krvnih žila u današnje vrijeme zahvaćaju sve veći broj ljudi. Kardiovaskularne bolesti ne treba zanemariti već ih je potrebno na vrijeme dijagnosticirati, poraditi na prevenciji i njihovom liječenju jer to je jedini način koji će promijeniti tijek bolesti i omogućiti nastavak života.

NEUROLOGIJA

U neurologiju se ubraja sljedeće - specijalistički neurološki pregledi odraslih, elektroencefalografija (EEG), te elektromioneurografija (EMNG) ruku i nogu koje radi iskusan neurolog prof.dr.sc. Veselin Vrebalov-Cindro.

PULMOLOGIJA I ALERGOLOGIJA

Pulmološki pregled obavlja internist sa subspecijalizacijom pulmologa. Služi za dijagnosticiranje i liječenje plućnih bolesti. Pregled počinje s prikupljanjem dosadašnjih podataka o bolesti (simptomi, trajanje), prikupljaju se podatci o postojanju bolesti u obitelji i tako se stvara šira slika o stanju.

STROJNA LIMFNA DRENAŽA

Strojna limfna drenaža se koristi za povećanje protoka limfe i smanjenje količine toksina u vašem tijelu. Smanjuje otekline nogama prije i poslije operativnih zahvata.

FIZIKALNA TERAPIJA

Opremljeni smo najmodernijim uređajima i koristimo najnovije metode rada. Naš tim se sastoji od visokoeduciranih fizioterapeuta i liječnika specijalista te svojim vještinama i individualnim pristupom za svakog korisnika traže brza i efikasna rješenja za savladavanje Vaših prepreka u životu.

IZOKINETIKA

Cybex” odnosno “izokinetika”, je vrhunski rehabilitacijski pristup u suvremenoj kliničkoj medicine razvijan od sedamdesetih godina za potrebe NASA-e, astronauta, pilota i vrhunskog sporta. Izokinetikom je moguće rehabilitirati skoro bilo koji uzorak pokreta ekstremiteta ljudskog tijela.